Dokumentasjon er viktig og bør lastes opp i TraceTool.
For utstyr og moduler kan dokumentasjon for eksempel være brukermanualer, sikkerhetsanvisninger og instruksjonsbøker, eller sikkerhetsdatablader, risikovurderinger, sertifikater og godkjenninger.
For medarbeidere kan det være sertfiseringer, kurs, førerkort med mer.
Hopp til dokumentasjon i mobilappen
På desktop:
For å laste opp dokumenter til et spesielt utstyr velger du «Utstyr» i menyen og deretter dobbeltklikker du på det spesifikke utstyret det skal lastes opp dokumenter for.
I bildet som da dukker opp finner du dokumentfanen hvor du kan laste opp dokumentet.
Når det gjelder moduler, prosjekter og medarbeidere er det nesten identisk prosess:
Velg «Modul», «Prosjekt» eller «Medarbeider», dobbeltklikk deretter på den aktuelle modulen, prosjektet eller medarbeideren.
Velg så «Rediger detaljer».
I bildet som da dukker opp finner du dokumentfanen hvor du kan laste opp alle relevante dokumenter.
I appen:
Når du vil hente dokumentasjon på utstyr eller annet meteriell i appen, velger du først utstyret, deretter velger du «Dokumenter» i menyen oppe til høyre.
Tilgjengelig dokumentasjon vil vises, og ved å klikke i dokumentet får du opp en pdf visning som kan deles.